شبکه های اجتماعی
اسکرول کنید

مقالات آجر نوید

استفاده از آجر سفید در دکوراسیون داخلی

استفاده از آجر سفید در دکوراسیون داخلی

هنگامی که مردم به یک دیوار آجری فکر می کنند، اصولاً تصویر خانه های قدیمی به ذهن آن ها خطور می کند و تصوری از وجود چنین دیواری در خانه مدرن ندارند. هر چند دو سبک مدرن و سنتی تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارند اما گاهی اوقات آن ها مکمل یکدیگر هستند و به خوبی در کنار هم جلوه پیدا می کنند. در واقع استفاده از المان های قدیمی و سنتی در طراحی داخلی خانه های امروزی می تواند نمایی بسیار جذاب ایجاد نماید. یک دیوار آجری داخلی به فضای ساختمان بافت اضافه می کند و آن را زیباتر نشان می دهد.

آجر سفید یک متریال کلاسیک در دکوراسیون داخلی است و به خانه حس و حالی دوست داشتنی می دهد. این متریال از جمله مصالح ساختمانی است که هم در نمای خارجی و هم در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. یک دیوار آجر نما حسی از تاریخ را در فضای مدرن منتقل می کند. این مدل دیوار بیننده را به یاد زمان های گذشته می اندازد و فضا را بسیار راحت نشان می دهد. علاوه بر آن استحکام و دوامی که این دیوار به نمایش می گذارد باعث می شود فرد احساس امنیت و آرامش کند. ظاهر دیوارهای آجری زیبایی منحصر بفردی به فضای اتاق می بخشد و آن را متفاوت از سایر سبک ها نشان می دهد. در واقع حضور آجر در فضای داخلی نماد سنت، قدرت و هویت است. به جای استفاده از یک دیوار شیشه ای که همواره ترس از شکستن آن وجود دارد می توان از آجر به علت دوام و استحکام بالا استفاده نمود.

آجر نما با سایر مصالح ساختمانی به خوبی همخوانی پیدا می کند، از این رو متریالی ایده آل برای اضافه شدن به دکوراسیون داخلی می باشد. آجر علاوه بر اینکه در سبک های مدرن و سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، در سبک صنعتی نیز جایگاه ویژه دارد. برخی از افراد در مورد اینکه آیا آجر را در خانه خود به کار ببرند مردد هستند زیرا گمان می کنند این متریال برای فضای داخل مناسب نیست اما در واقع ظاهر قهوه ای و یا قرمز رنگ آجر دکوراتیو نقش مهمی در طراحی داخلی خانه آن ها ایفا می کند. رایج ترین رنگ آجر رنگ قهوه ای مایل به قرمز است اما این متریال را می توان طبق دکوراسیون مورد نظر در رنگ های مختلف به کار برد. آجر سفید زیبایی خاص خود را دارد و می توان آن را برای ساخت دیوارهای داخلی استفاده نمود. برای داشتن یک دیوار آجری سفید رنگ شما می توانید از همان ابتدا دیوار را با آجر سفید بسازید و یا بر روی یک دیوار آجری، رنگ سفید بزنید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

01.